CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Thursday, April 30, 2009

gedik tak layout neh?

muahahhahahah~.....
(gelak sensorang dgn hebatnya)

ima n nen mmberi mandat kepada aku untuk melakukan sedikit renovation keatas blog ini..maka aku dgn hati yg snng dan gembiranya melakukan kerja2 menaik taraf....aku sroh mreka pilih layout tp kata mreka..
"buatla apa yg patot roha!!!"

maka? aku buatla apa yg patot sesedap rasa dan selera sendiri..
muahahahhahahhaha(gelak lagi)
cam sronok plak melaha kat sni....

ima n nen sdg mnyertai mika tido di atas katil..aku biarkan je..xper..asal mreka bahagia..
dah la ek....dis is my very 1st time utk berpoya poya disini n aku x bercita cita pon nk ckp pjg..aku cuma nk try test cuba2 jer mengepost blog kat sni...

maka...gubye..jumpe di lain hari~

p/s: rakan2 skalian..if korg kurang berkenan dgn layout neh..lain tahun la aku edit eh..muahhahaha

yg benar,ekhlas,tulus dan suci..
roro aka roha

0 comments: